onsdag den 27. april 2011

27/4 2011 - Mit første indlæg

Ja i dag er så dagen, hvor 5 piger fra 1.A besluttede, at vi skulle have en blog! Jeg kan kun sige, at jeg virkelig ser frem til en masse gode opslag fra både de andre og mig selv ;) 
- Dagen i dag har egentligt været ligesom enhver anden af slagsen! Mig og Julie har sukkende tænkt på den mad vi ikke må få(er på minus ustundmadkur), mens Katja har været flabet overfor det meste af klassen og især os andre! Amalie er kommet med skøre idéer og tanker man aldrig selv ville få, men man nu pga. hende tænker over selv! Men Pernille sluttede dog dagen mærkeligt med en pludselig forsvinden fra både mig og Julie!?
Imorgen er planen, at vi skal have taget et samlet billede af os alle sammen, der selvfølgelig skal lægges herind! 

Rikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar