torsdag den 28. april 2011

Dagens make up!

Julie:
Jeg ved at billederne ligger fucked, 
men jeg kæmper virkelig med det shit! Puh.
Nå, men det her er mit dagens indlæg, og det handler om make up! Nu har både Rikke og Katja lavet "Dagens outfit", så nu vil jeg lave dagens make up. Jeg er stor fan af make up og har alt alt for meget af det, men til trods for det går jeg ikke selv med særlig meget af det!
Derimod elsker jeg at lægge det på mine veninder, og det er virkelig lykken for mig når jeg får lov at            "shine" dem op! :) Det er så desværre resulteret i at jeg ikke er skide god til at lægge det på mig selv mere,
 det er lidt noget lort ..  Men her er dagens make up, normal hverdags make up med brune toner. Hvad er jeres yndlings-make up look?
                                                       







3 kommentarer:

  1. Katja hjælp mig med de billeder, jeg blir sindssyg!

    SvarSlet
  2. ehehehe, jeg fatter ikke hvad du laver? :) Jeg prøver lige at fikse det :) <3

    SvarSlet
  3. Btw- looooove det her indlæg :)K

    SvarSlet