onsdag den 27. april 2011

Tatovering - suk ..

 Julie
 Jeg ville så helt forfærdeligt gerne have en tatovering! Jeg ved hvad jeg   ville have, jeg ved hvor henne, jeg ved hvad den koster, jeg har pengene, jeg må gerne få den for jeg er 18. Men så kan jeg ikke få den lavet på grund af min skide hud .. Jeg er ret fascineret af de her billeder, og jeg har tænkt over den tatovering længe og endda snakket med mine forældre om den. Problemet er at min sarte hud nemt danner ar, og det vil højst sandsynligt danne ar når tatovering skal læge, og hele lortet vil blive grimt. Øv for fanden, det er jo ikke fair.
Jeg ville have den på håndleddet, så den samtidig var til at skjule, og
                                                        jeg er bare så sikker på at den ville blive fin.

 Så til jer der har overvejet en tatovering: overvej det først grundigt, og få så for satan lavet den hvis i kan og vil!

Har I/overvejer I en tatovering? og hvilken én?












Er især helt vild med denne her .. Suk.


9 kommentarer:

  1. Jég har kraftigt overvejet at få en! Årh men jeg kan blive ved med at finde argumenter for ikke at få en! Suk- nu må vi se hvad tiden bringer! ;)
    Btw. JulleBulle jeg synes altså også de der sløjfer er flotte! -Kunne være über nice til dig! Hvor sikkert er det at din hud vil fucke op? ...
    Kys Katja med K

    SvarSlet
  2. Årh nice! Jeg forstår dig .. Der ER også mange modargumenter! men jeg mener bare at hvis man virkelig har overvejet det grundigt, så synes jeg man skal gøre det. Tusind tak smukke!
    ret sikkert, jeg får sindssygt hurtigt ar! har du set mine ører efter stretch? ;0

    SvarSlet
  3. Goddav, en lille kommentar fra en OG-elev ;)

    måske skulle du bare være mere opmærksom med cremen, og selvfølgelig vil din krop reagere på at der kommer et kæmpe sår og helt naturligt vil bekæmpe det.
    Syntes du skulle spørger en professionel tatovør om hvad han/hun ville mene!
    Men pas på, så snart du har fået lavet en stopper det ikke igen!

    Jeg har selv mine hundes poter på foden, jeg fik tatoveret hvid farve i og poterne hævede til dobbelt størrelse, og en lille skorpe kom og lavede en plet. men repareret er den nu! Så har jeg endelig fået lavet min leo <3 en leopard på højre skulderblad. den næste i tankerne er en på venstre arm, som skal gå fra skulderen og halvt ned på armen med roser <3 fordi dem elsker jeg bare!

    Men vil sige, go for it! du vil elske den.

    > Lisa

    SvarSlet
  4. Hej Lisa!
    Mange tak for respons på indlægget!
    Ja, men problemet er bare at min læge stærkt fraråder mig at få lavet en .. derfor tør jeg slet ikke. Er bange for at det vil blive så grimt, at jeg kommer til at fortryde det resten af livet. Men det kunne godt være at jeg skulle snakke med en tatovør om det også..
    det lyder fedt med dine tattoos!

    SvarSlet
  5. Du kunne prøve at få lavet en lille en et sted hvor ingen kan se den, fx under foden eller på ballen. Bare en lille prik eller streg, for at se hvordan du reagerer på det :-)

    SvarSlet
  6. Hej :)

    Jeg har personligt 3 tattoos, og du har billedet af den ene. Billede nr 3, hvor du har skrevet "Er især helt vild med denne her .. Suk." det er min aller første tattoo jeg fik lavet. Jeg er rigtig glad for dem jeg har. Har også planer om at få mange flere, så forstår godt dit dilemma med om du skal prøve eller ej. Men hvis du virkelig brænder for at få den lavet, så gør det. Tror ikke du kommer til at fortryde det :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres kommentarer!
    Anonym: Ja, det burde jeg faktisk gøre .. Mange tak:)

    Cathrine: Hvor er det fedt at det er din! jeg synes den er SÅ flot, virkelig! Hvor har du fået den lavet henne? Foreløbig ville jeg kun have den ene, men jeg tør ikke hvis jeg ikke kan tåle det .. jeg må undersøge tingene nærmere, for ville virkelig gerne have en ..

    Julie

    SvarSlet
  8. Har fået lavet den i Grenå ved en tatovør der hedder Will&Phill... Kan godt forstår du er lidt bange for at få den lavet, hvis det nu er du ikke kan tåle det.. Men tror bare du bliver nød til at snakke med en tatovør om det kan lade sig gøre, og hvis du får et ja.. Så kan du jo gøre det hvis du tør :)
    Vil bare ønske dig held og lykke med det

    SvarSlet
  9. hey.. få lavet en prik test af de farver du skal ha i og sørg for din tatoovør bruger eugodkente farver.. bruger han dem er der kun 1 ud af 1000000 der ikke tåler dem.ellers brug din fornuft brug en riktig tatovør ikke en der sider hjemme og mener han er det...det er som med så mange andre ting du får hvad du betaler for... mvh tatovøren...

    SvarSlet