onsdag den 27. april 2011

Ting jeg ønsker mig!

KAAAATJA
1
2
3

4
5

1. Disse læææækre sko er fra Nelly og koster  kun 349,- Jeg kan godt se dem sidde på mine fødder hele sommeren! De er da alt for fine!

2. Vandrerygsæk! Jeg skal se at få købt en vandrerygsæk! Jeg skal nemlig på Interrail i tre uger til sommer med en af mine gode veninder. Så bliver jeg jo nødt til at få købt en ordentlig rygsæk! Looking forward!

3. De her gorgeous lamper fra Muuto bliver jeg nødt til at eje, fordi de er for fede! Jeg er sikker på de vil klæde mit værelse fantastisk godt!

4. Stor sort ring fra Asos.com til kun 59,- den bliver jeg simpelthen nødt til at købe! Den er perfekt til at pifte et outfit op! Gid jeg var rig! Accessories er min største last, jeg bruger alle mine penge på ringe, halskæder, solbriller osv! Suk. MEN denne lækre ring må jeg eje! Love it, love it, love it!

5. Canon spejlreflekskamera- fordi jeg elsker at tage billeder og fordi det kamera jeg har nu er dødens pølse! Jeg tror faktisk at dette kamera er det der burde stå aller øverst på min ønskeliste! Nu må vi se, jeg fylder snart 18, så må jeg krydse fingre og håbe på jeg får det!

Det var min top 5 - hvad er jeres ønsker/næste køb?

2 kommentarer:

  1. Jeg har en vandrerygsæk du må låne, hvis det er (:

    SvarSlet
  2. Ej er det rigtigt Mads? Kan du huske hvor mange liter den er?

    SvarSlet