fredag den 29. april 2011

W E E K E N D - M O T H E R F U C K E R

K  a  t  j  a 

Woop-Woop! Her er mine nye ting! Den sorte top er fra h&m jeg synes den er rigtig fin, med blonder og knapper foran, I like! Dertil har jeg min hjemmelavede 'halskæde' på, det er et gammelt (læs:grimt) tørklæde jeg fandt da jeg ryddede op i mit tøj, tørklædet har jeg bundet en masse knuder på, og wupti en fin halskæde!
Solbrillerne er nye og også fra h&m da jeg kom hjem fra skole lå der nemlig en pakke og ventede på mig, det var rigtig hyggeligt, for jeg havde helt glemt at jeg havde bestilt noget og vigtigst, hvad jeg havde bestilt! Det viste sig at være disse lækre solbriller, toppen og to kjoler. Skønt- især fordi jeg ødelagde mine andre solbriller for et par dage siden, smart smart. Jeg elsker solbrillernes farve de er lys støvet rosa, perfekt til det dejlige sommervejr! Btw. jeg er ked af at billederne er af så dårlig kvali- de er taget med mit webcam.
Udover de fine ting der lå og ventede på mig da jeg kom hjem har jeg også købt nye sandaler idag, så har jeg købt bøjler til mit værelse, gummisko, dåbsgave til min niece som skal døbes på søndag, og to fede ringe! God start på weekenden!

Iaften skal jeg til fødselsdag, det skal nok blive hyggeligt!

Håber I nyder vejret og at det endelig er weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar