torsdag den 23. juni 2011

Mediterranean

Katja                                                                                       






Tidligere i dag skrev jeg at jeg skulle op og hente min forsinkede gave.. Da da da daaam det var en bog! Jeg fik den nemlig af min veninde Emma som jeg skal på Interrail med, det er en bog med kort og alle mulige gode fif osv óm lande i europa.. Jeg er fantastisk glad for den! Bag i, på en af siderne havde hun skrevet en masse søde ting! Årh altså det er så hyggeligt sådan noget. Jeg er ked af at jeg ikke fik taget et billede inden jeg pakkede den op, for den var så fint pakket ind, med lavendler og det hele! ♥
Nu er jeg i fuld gang med at lave mad til mig og min veninde Kastania! Vi skal have marineret kyllinge fillet, en lækker salat med alt muligt i, og hjemmebagt brød. Mums.. Så skal vi ud og benytte os af mit nyerhvervede kørekort, så vi kører ud og se Sankt Hans bål et eller andet sted..
Heksen på billederne er en lille Sankt Hans buket min mor har lavet, synes at den er ret fin! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar