fredag den 1. juli 2011

Forsinket solskindag!

Katja                                                              








I onsdags var det rigtig fantastisk vejr, så min veninde og jeg lavede en rigtig sund-not- madpakke! Vi hyggede os sindsygt meget! Onsdag var jeg sammen med K vi drak os fulde og blev hentet af en veninde og så tog vi videre til fest... :)
T
orsag brugte jeg mere eller mindre hele dagen i sengen og så næsten hele sæson 2 af 2900 happiness.... I dag har jef været nede og spise hos mine forældre og på arbejde :) I morgen kommer min bror, hans kæreste og min nevø hjem, så er det slut med at bo alene. Øv, øv!  Men i morgen skal jeg også til Signes 18 års, et bliver awesome! Vig festival er lige rundt om hjørnet! Glæder mig så meget! Igår fik jeg lokket min veninde Sofie til at komme og joine to af dagene! Yay!
Have fun kyz med z !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar