lørdag den 20. august 2011

FÆST ♥



 K a t j a









Igår stod fredagen i de kære putters tegn! Der var nemlig putfest! Outfitbillederne er af det tøj jeg havde på i skole, ikke festtøjet :') Vi varmede op hos Mads fra min klasse, det var noget af en opvarmning, så da klokken var 20 og vi ankom til gymnasiet var vi godt beduggede! Det var en rigtig fed aften, og jeg har lidt en smule af tømmermænd i dag. Jeg har hygget med min lille kusine og min veninde Maria, vi har shoppet lidt, jeg købte en badedragt og et par grønne cowboybukser i genbrugen, så spiste vi lækkert mad, mums.
Nu sidder jeg og ser phineas og ferb med min kusine, jeg burde i virkeligheden begynde at gøre mig klar, for min bedste veninde Emma holder attenårs i aften! Woop woop!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar