onsdag den 10. august 2011

Sidste feriedag

By Katja




Så er det aller sidste feriedag! I morgen står den på skole igen, nu går jeg i 2.a det er crazy shit! Selvfølgelig bliver det rart at se dem fra klassen igen, meeeeeen det opvejer ikke rigtigt tonsvis af lektier.
Nå men, i går var jeg til Henrik fra min klasses fødselsdag, det var rigtig rigtig hyggeligt! Vi spiste lækker mad, spaghetti/kødsovs og bønnesalat m vandmelon, mums! Efter det stod den på is, kage, the og kaffe, og senere stod den på bål, skumfiduser, guitar og hygge. Da var Benne og jeg dog blevet godt snaldret i hvidvin, så der er kun billeder fra maden :-)
G
aven er til Cecilie fra min klasse, som jeg skulle have været til fødselsdag hos i søndags, men pga alvorlige tømmermænd kom jeg ikke afsted (dårlig stil) så hun må få sin gave i morgen...
Lige nu ser jeg landskamp, danmark-skotland! Woop woop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar