onsdag den 28. september 2011

Går en lækker uge i møde

I dag var jeg blevet inviteret på frokost af min søde og ikke mindst fantastiske veninde Josi- det var rigtig dejligt! Det er utrolig længe siden vi har fået set hinanden rigtigt, så det var rart at have lidt tiltrængt kvalitetstid! Hun er en af mine barndomsveninder, og det er altså rart at snakke med en som man har kendt hele sit liv!♥
I morgen står den på en smule skole, derefter skolefodbold og så står den forhåbentlig på noget hygge og springgym. med Signe-pigen!♥
Fredag skal jeg have noget utrolig, utroooolig tiltrængt kvalitetstid med min veninde Emma, som jeg praktisktaget ikke har set ordentligt siden vi backpackede! Så det bliver fantastisk!
Lørdag står den på mini roadtrip til Lyngby med Maria! Det bliver rigtig hyggeligt! Håber lidt på at jeg muligvis kan finde noget tøj til White Sensation.. Uh uh
Søndagen står i den dårlige samvittigheds tegn, for jeg havde sådan set tilmeldt mig og Emma til Red Barnet indsamling men jeg skal til fodboldkamp, som årh som jeg også har dårlig samvittighed over at aflyse, what to do! Skal lige siges at jeg altså har været ude at samle ind flere gange i år. Meeeen stadig.....
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar