mandag den 12. september 2011

Nogle af mine dejlige gaver fra min fødselsdag

TAK FOR DE FANTASTISKE GAVER!!




Jeg har haft ønsket mig sangbogen 1,2,3,4 i et godt stykke tid efterhånden, og nu har jeg endelig fået 2 af dem!! NICE!! det gode ved disse sangbøger er at noder + tekst står i, så man kan spille og synge nogle dejlige sange!




Jeg fik Grey's hvide verden og en sød duehalskæde af min storesøster og hendes kæreste. Serien er allerede set, og jeg fik dem for 2 dage siden!!! HAPPINESS!! Jeg glæder mig til at få halskæden på!!

Min elskede klasse var gået sammen og havde købt SEX AND THE CITY-BOKSEN til mig! Jeg elsker virkelig min klasse! Det var så sødt af dem!!





Af min kære medblogger fik jeg en lille sød bog med de fineste citater! Af mine svigerforældre fik jeg et gavekort som kan bruges alt for mange steder, jeg ved ikke hvor jeg skal bruge det!!!! Alt for mange muligheder til mit søde lille hoved





Af min lillebrors og jegs fælles kære ven fik jeg Oh lands nye cd! Det er meget glad musik, hvilket er superduper, da jeg er et glad menneske!
Af min søde lillesøster fik jeg en parfume, da jeg først duftede til den.. var jeg sån lidt skeptisk, fordi den er lidt stærk i duften.. Men da jeg prøvede, den var jeg.. WOW!




Den søde kjole her fik jeg af min helt igennem fantastiske og elskværdige kæreste! Jeg er superglad for den !! Den er så fin!

Tørklædet fik jeg min kære veninde! Hun har selv strikket det til mig! Hun er så dejlig.. Jeg er simpelthen, så glad for det! Jeg glæder mig til at det bliver koldt udenfor så jeg kan gå med det hele tiden!


Den første ørering fik jeg af nogle venner af familien, de er så klassiske! De er så smarte!
Sølv-blad-øreringen har jeg fået en veninde, som købte dem med hjem fra USA til mig! Det re ægte blade som er blevet sølvbelagt!

Guløreringen har jeg fået af Onkel og hans familie, de er så frugtagtige! Det er så fint! de prikkede har jeg fået af min kæreste, jeg har nemlig en kjole med samme prikke-tema! han tænkte lige på mig, da han så dem.. De er så søde og store.. De kan virkelig fuldende et hvert outfit!




Dette gave bevis fik jeg også af min klasse, det er en hudanalyse til mig og 2 veninder! Ih... det bliver så hyggeligt! jeg glæder mig!!


Jeg fik også en helt vildt god cykel af mine forældre, men fordi det regner ville jeg ikke gå og tage et billede af den! men den er jeg lykkelig for at eje nu!! Jeg kommer nok til at bruge den resten af mit liv!.... indtil nogen nok hugger den!.. eller sådan noget,.. der er skurke over det hele! ;)


Jeg har haft en så fantastisk fødselsdag!! TAK til alle <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar