lørdag den 19. november 2011

Kender I det?

Når man har belsuttet sig for at ens fredag for en gangs skyld ikke skulle indeholde litervis af alkohol? Dét havde jeg besluttet i går! Jeg ville ikke drikke, for i dag holder mine forældre, brødre og jeg julefrokost med alle vores venner, så jeg ville være fresh og fly! Så jeg tænkte, yes yes, Michala, Sille og jeg holder hygge aften og ser twilight og chiller! Meeeeeeeeeeeeeen, sådan gik det ikke helt. I morges vågnede jeg med den vildeste hovedpine! Øv! Og i dag står den på 12 liter kirsebærsnaps, tonsvis af øl og en masse bailey der skal drikkes! Wuhu! Livet er en fest? Eller festen er et liv? Haha!


Meeeeeeget charmerende billede af mig og Sille'pigen- lettere beruset kan man vidst godt sige!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar