tirsdag den 29. november 2011

Nytår: what to wear?


Halskæde 149,-   Kjole 499,-  Smukke sko 449,- 

Jeg synes virkelig det her outfit er rigtig fedt! Jeg kunne sagtens finde på at hoppe i sådan et sæt til nytår, jeg synes den rubin grønne farve er utrolig smuk, og jeg synes den røde halskæde er en smuk kontrast. Jeg vælger sorte neutrale sko, men dog med en grå detalje, de er neutrale og stjæler ikke fokus, men uden at være kedelige!

Jumpsuit  Halskæde  Sko

Dét her outfit, uuuuh det er smukt! Det er lidt casual nytår, men stadig utrolig gennemført, den flaskegrønne farve fra skoene går igen i halskæden- smukt. Jeg håber lidt på jeg får et gavekort til Nelly.com i julegave, for så står det her oufit højt på listen! Det er virkelig fedt!

Kjole   Halskæde- Asos.com  Sko

Sort/hvid, feminin/rå - det er et ret kontrastfyldt look, men jeg synes det fungerer ret godt, dog irriterer clutchen på billedet mine øjne, for den ville jeg altså ikke vælge til outfittet! Hæhæ.. Men smukt det er det! Jeg ville nok selv vælge et af de andre outfit, men jeg synes det er et spændende outfit, og lækkert og stilfuldt på en sådan lidt trashy måde :-)

Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar