mandag den 28. november 2011

Valby for the win !




Efter endnu en kedelig dag i skolen, drog søde Michala og jeg afsted mod Valby i hendes lille grå Opel Corsa! Wuhu! Vi skulle ind til hendes søster, så hun kunne låne en kjole til galla- som vi jo skal til på fredag! Hun fandt et par stykker, som hun har lånt med hjem- hun bliver sååå fin! Jeg ville gerne have tager nogle billeder, men, men, men min bror og hans kæreste låner mit kamera lige i øjeblikket :-( Suk. Så billederne ovenover er fra Michalas Iphone :-) Michalas søster lavede lækker Chili con carne til os og til dessert havde hun bagt en lækker chokoladekage, og til ære for hendes kæreste havde hun pyntet den med F.C.K :-) Det var mega lækkert og Michala og jeg blev så mætte at vi kunne trille ud i bilen og begive os hjemad....
Alt i alt en dejlig dag, jeg er dog ret kvæstet nu, da jeg stadig ikke er heeeelt ovenpå efter sygdom- jeg har da også fået flere kommentare i skolen om hvorfor jeg ikke bare tog hjem i seng - men nej, jeg har besluttet mig for at jeg er rask- så nu er jeg rask, Basta... Hæhæ!
Det bedste i dag er dog at Lectio.dk er gået ned! Wuhu!!!! :-)
Nu er det sengetid (eller læsetid, er gået i gang med en gooood bog) !
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar