fredag den 30. december 2011

Udsalg ♥

Skjorte, Only 99,- Blazer H&M 100,-

Skjorte + Blazer- og NEJ var ikke meningen at det skulle matche ;)

Elsker den allerede! ny hat 50 dask i HogM ♥

Ny skjorte fra Kvickly 50,-

Elsker allerede skjorten, har brug hele aftenen i den- så rar!

Fin fin skjorte, og dejlig grøn neglelak! :)

Ny halskæde, Vero Moda 159,- ELSKER DEN!

Halskæde i aktion!

Fantastisk halskæde og yndlings BH ♥
Er vidst kommet til allerede at bruge hele min SU haha udsalg er farligt! Fik også handlet en masse vin, asti, vodka og juice ind til nytår i morgen! Fuck jeg glæder mig! Jeg skal holde nytår med 9 søde mennesker, vi skal spise lækker tre-retters menu, og senere på aftenen kommer der flere festglade mennesker og fester med os! Det bliver SÅ godt! Nu skal jeg så bare have besluttet hvilken kjole jeg skal vælge, pang grøn kjole eller neutral sort? Hm.............! Det er svært!!! Suk :)
Jeg bliver altid lidt sørgmodig på denne tid, synes det er så sindsygt så hurtigt et år går! Tiden flyver afsted, og det gør mig trist. Især fordi, at der somme tider ryger nogle venner, bekendtskaber, chancer, drømme og muligheder sammen med tiden som flyver afsted. Det er hårdt, men samtidig er det jo også fantastisk - vi går et nyt år i møde, et nyt år med en masse nye muligheder. Men ja, jeg synes altså det er lidt sørgeligt. Sådan er det! nu vil jeg snart gå i seng- klokken er 02.37 og jeg kan ikkeee sove! Jeg har fucket helt rundt i min søvn rytme, rimelig belastende.... Sweet dreams and happy new year bitches!
Kyz med z ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar