tirsdag den 24. januar 2012

Livet er sgu lidt besværligt nogen gange... men så alligevel ikke ;)



Åh gud at være menneske! Der hele tiden noget, man skal tage stilling til eller et problem, man skal løse! Og så når man har taget stilling eller løst problemet, så dukker der bare noget nyt op! Alle, jeg har snakket med, kender følelsen! Måske gør du?
Man det sjove er, at selvom har problemer eller mange ting i hovedet, så elsker man stadig livet, eller jeg gør ti-hvert-ti-fald! Der er så meget glæde rundt omkring én, læg mærke til det! Hvis jeg har haft en trist dag og jeg som et eksempel kører med toget, og der så sidder en overfor mig og smiler sødt og smigret, imens hun læser en sms, så er min dag næsten så godt, som reddet!
Mit liv har været lidt besværligt på det sidste, men det er ordentlig nu, bare rolig <3 Og i dag var der lige det program i fjernsynet, som jeg havde brug for! shit... nu kan jeg ikke huske, hvad det hedder... MEN.. det handler om kærestepar/ægtepar/singler, der skal have deres første barn, og så følger man dem lidt før og så hvor de føder.! Det er simpelthen, så livsbekræftende, at se liv blive "skabt".. det er ganske vist lidt skræmmende, som kvinderne skriger: "GIV MIG LATTERGAS!!!"... men de er jo lykkelig bagefter, når de holder det søde, lille og velskabte væsen i deres arme! FANTASTISK! Og af en eller anden grund, så græder jeg også af glæde på deres vegne, man kan bare se lykken stråle ud af dem! Ih.. jeg bliver så glad <33
Kys & Kram
Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar