lørdag den 28. januar 2012

Mit hår igennem tiden

Børnehaveklassen..
Hvor var jeg sød og uskyldig den gang.. :)
1-9 klasse, her med mit sød-pige look :)
Efterskolen
Det her blev taget, da jeg lige var blevet klippet korthåret ;)
1g
Håret begyndte at vokse, så jeg begyndte ikke at sætte det;)
Jeg havde brug for lidt spænding af i hverdagen, så min lillebror og jeg farvede vores hår.
Hans blev brunt og mit blev rødt..
Det begyndte at gro
2g
Jeg begyndte at lave sideskilling
Mit hår blev langt-kort, så det fik lov til ikke at blive sat ;)
Jeg var hårmodel til en af én-jeg-kender's eksamensopgaver, hun fik overmiddel
TILLYKKE!!
Jeg blev farvet lyshåret, nærmest hvidt! Og fik side-cut, nice!
Jeg føler mig som svenske Robin og skal lige vende mig til følelsen!
Men jeg tror, jeg bliver rigtig glad for det!
Kys & kram
Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar