mandag den 23. januar 2012

Saturday night

Søde søde Rikke med lange øjenvipper og røde læber!

Girls, girls, girls!





Smukke Maria!

Sødfyr13 - haha

Søde kærester!

Smilende type.
Puha, i lørdags fik den ikke for lidt! Det var en rigtig hyggelig aften, som startede ud med lækker mad m. Rikke og Maria og lidt senere på aftenen kom drengene- efter en masse våde vare og en masse drukspil satte vi kursen mod byen! Pyh hvor jeg blev fuld! Da jeg kom hjem fra byen omkring klokken 04 vil jeg lave natmad- det næste jeg husker er at jeg vårgner op ude på badeværelsesgulvet klokken 09, går ud i køkkenet, meget mærkelig lugt i hele huset btw, finder toasteren tændt med MEGET sort toast inden i!!! Fuuuuuck :) haha..
Senere på dagen søndag kom min veninde Kastania med cheeseburgere fra McD! Mums, så kørte vi en tur og jagtede ekstremt lækker fyr i hvid audi!!!!! Sjovt dét var det, på trods af gigantiske tømmermænd :)
I dag er det mandag- heldigvis havde vi de to sidste timer aflyst og så fik jeg et lift hjem af søde Josi- så det har faktisk været en ok rar mandag endtil videre. Tror jeg vil gå en tur med min vovse og måske tage lidt billeder? :)
God mandag!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar