mandag den 20. februar 2012

De tidlige teenage år :-) (-:

Jeg var vild med farve da jeg var yngre- kan I fornemme det? :-)

To toppe i forskellige farver var et hit!

Farve eksplosion

Rød, brun og leopard, hmm....................

Jeg eeeeeelskede den hvide top på billederne, og så elskede jeg alternative halskæder og armbånd.

Farven blå var et hit, både som bukser, og som den elskede nørgaard trøje :-)

Kan egentlig stadig skide godt lide både blusen og kjolen, så jaaaé...

Mere leopard, og kjole med bælte under brystet, aaaaarg...
Elskede som i virkelig ELSKEDE både mine røde bukser og mine vans! Kunne virkelig godt overveje at købe et par vans igen, det er de mest behagelige sko nogensinde!

Endnu en farve eksplosion :-)
Shiiiiiiiiiiit det er go' humor at kigge gamle billeder igennem! Gal noget tøj :-) Hehehe... Jeg har faktisk haft en okay mandag på trods af at jeg først havde fri 15.30 og derfor først er hjemme 16.30 - meeen god mandag! :-) Håber I har haft en luksus mandag, jeg glæder mig ok meget til den her uge, på onsdag starter fodboldsæsonen om igen, bliver skønt! og også på onsdag tager mine forældre med nogen af deres venner i sommerhus, så jeg har hus og bil for mig selv i nogen dage- luksuuuus!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar