onsdag den 15. februar 2012

GEVINST!

Hey i skønne læsere!
"Jeg vinder aldrig noget" Sådan lyder det fra mange inkusivt Julie og jeg...lige indtil igår! Vi var i Holbæk i fredags, hvor vi gik ind i den lækre butik The Body Shop. De havde en konkurrence kørende, hvor man skulle begrunde, hvorfor det netop var en selv, som havde brug for et eksta valentines boost. Præmien ville være nogle produkter fra butikken så Julie og jeg var selvfølgelig ivrige, jeg skrev Julies navn og mit nummer og i begrundelsen skrev vi noget i den her stil: "Jeg er en vildt skøn pige, men der er ikke nogle drenge lige pt, jeg er bange for at dø alene med 72 katte og én kattebakke...så please HJÆLP! Jeg har prug for de her produkter!" - åbentbart var vi dem der havde den bedste begrundelse, men den er totalt urealistisk..SELVFØLGELIG skal julie ikke dø alene med så mange katte og én kattebakke, så dårlig en ven er jeg ikke! Jeg skal nok give hende nogle flere kattebakker, hvis det er nødvendigt ;)
- måske gav valentines dag ikke gevinst med hensyn til drengene, men hvem har også brug for dem, med produkter fra The Body Shop? Ikke os! :D

Kiss kiss
Rikke


3 kommentarer: