torsdag den 16. februar 2012

Valentines day ♥



Jeg havde en fantastisk valentines day i tirsdags! Jeg forstår ikke alle de singler der ryger helt ned i kulkælderen? Nå men, jeg havde en rigtig nice dag, aften og nat. Agnes og jeg hyggede hele morgenen, og senere på aftenen kom der en masse søde og festglade mennesker! Søde søde Rikke havde købt en pakke kys til mig med en lille hyggelig seddel! SÅ sødt :-) !
Planen var oprindeligt at vi skulle have været ude at kælke alle sammen og så ind i varmen og drikke :-) Meeeen vi nåede aldrig ud at kælke, istedet drak vi en masse somersby spillede kort og hyggede! Alt dette resulterede i at jeg onsag morgen vågnede op til en SVINESTI! Pyh ha hvor var der meget at rydde op!
Håber I alle sammen havde en dejlig valentines day- om I så har kærester eller ej ;-)
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar