onsdag den 28. marts 2012

IN LOVE





Jeg er så fucking forelsket for tiden! Jeg er forelsket i mine nye sko, i vejret og i mine søde venner! Jeg har virkelig en opturs-periode! Det skal bare nydes, jeg har virkelig kun gode ting at se frem til lige pt! Første arbejdsdag på fredag, det bliver så fucking vildt! 21.30-05.30 jeg er spææændt på om jeg kan holde mig frisk og vågen! Det er påske-fucking-ferie på fredag, kan det heeeelt seriøst blive bedre? Jeg skal i sommerhus nogle af dagene med hele familen, SÅ hyggeligt! Nå ja, d. 14 holder en af mine siiindsygt gode veninde 18 års som jeg glæder mig crazy meget til og, og, og så tager jeg til Rom på studietur d. 16!!!!
LOVE MY LIFE! Skoene er som sagt nye, købte dem i dag da jeg var med Michala i Nykøbing for at hente euro til Rom, jeg prøvede også nogen mega fede sneaks, men de her sejlersko vandt mit hjerte! Nå ja og det andet billede er mit håndled med en fake-tatto :-) Jeg skal aldrig have en ægte, men jeg synes stadig at det er en fed måde at udsmykke sin krop på- så den ultimative løsning for mig er fake-tattos :-)
Håber I har det fantastisk!!!!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar