onsdag den 21. marts 2012

Ja, jeg falder for TV-shop!

Jeg falder for Tv-shops overdrevede amerikanske reklamer med folk, der er overlykkelig! Jeg er faldt total for disse 2 produkter: Rockin' abs og Proactive!
Rockin' abs er beregnet til at træne dine mavemuskler og Love handles. Jeg hader at lave mavebøjninger, fordi det gør så ondt i ryggen (da den rammer gulvet), og jeg synes ikke, at jeg kan mærke, at det virker. Men denne vippende-stol fokuserer træningen på mavemusklerne. Den giver et resultat på 1 måned. Forsøgspersonerne havde tabt 4-6 kg og 8-10 cm på maven. Det er da for vildt! Den koster kun 1000 kr.!! F**k give it to me <3
Min mor har også kæmpet med at træne sin mave uden det helt store resultat.. desværre, men jeg har fortalt hende om Rockin' abs.. og Hun lyder meget interesseret. Så måske kan vi splejse? *krydser fingere*


Et andet produkt, jeg er faldt for, er proactive. Justin Bieber (yeah, I know), Jennifer Love Hewitt og Katie Perry bruger det! Og har I set deres hud???
Proactive gør ind og forbygger bumser og uren hud, inden det/de kan ses. Så man risikerer ikke at vågne op med udbrud! Plus det fjerner de/det man har! Skide smart!!!
Det koster 600 kr. UF! lidt dyrt.. men mine andre plejeprodukter koster sgu nok egentlig det samme, hvis man lægger det sammen.. Ku' godt! måske?
Jeg overvejer virkelig stærkt at købe serien!
Kys & Kram
Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar