mandag den 17. september 2012

Almost ready!

Loppefund, møs!

 Krydderihylde: 60 kr.

 Vinglas: 5 kr. pr. stk.
 Sennepglas: gratis (manden i boden var sgu sød)



 Opbevaringsdåser: fødselsdagsgave fra min storesøster

 Knager: Fødselsdagsgave fra min storesøster


 Skeer: fødselsdagsgave fra min storesøster!
 Bageting: Fødselsdagsgave fra min storesøster!
Det skal lige påpeges, at jeg godt ved, hvad den skal bruges til, men navnet står i det uvisse..


Ildfastfad: Fødselsdagsgave fra min lillebror og lillesøster

Jeg er i fuld gang med at samle ind til, når jeg engang skal flyve fra reden (forhåbentlig om maks 2 år)
Jeg har de sidste 3 år ønsket mig lækre flytte-hjemmefra-sager, og jeg har fået en del!
Jeg har næsten 3 flyttekasser fyldt op og et fint skab har jeg stående på loftet!
Jeg har også en masse flotte gamle reklameplaktater,
som jeg ikke har plads til nu, men når jeg får mit eget sted, så skal de op at hænge :)

Tip
Gå i gang med at samle ind så hurtigt som muligt,
så du får god kvalitet til dit eget hjem!
Det kan godt være lidt trist, at man først kan bruge det om noget tid,
men når du pakker ud, er det som om, du får en masse dejlige gaver igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar