søndag den 29. maj 2011

Bytur!

K a t j a
Indvigelse af mine nye sko!
Efter en absolut lorte fredag besluttede jeg at lørdag skulle være klasse, så jeg tog min sorte buksedragt og mine nye sko på- dem fra forrige indlæg. Min veninde M kom og hentede mig og så tog vi ud for at se fodboldkamp Barca-Man U dog var der ikke så mange mennesker (læs: lækre fyre) nede og se kampen så vi besluttede at futte videre til Højby Kro til min veninde K hvor vi delte en flaske vodka og tog videre i byen. Det blev en meget meget våd aften, og mine splinter nye sko er allerede gået lidt i stykker.

Flot Katja.
Nå men jeg var hjemme klokken 06.45 i morges og så sov jeg et par timer og så har jeg sumpet hele dagen med min veninde Kastania. Udover gevaldige tømmermænd, ødelagte sko, blå mærker, en veninde der er SIKKER på hun har hjernerystelse, så har jeg da også valgt at smide min mobil væk!
Flot!!!!
Forhåbentlig kommer der snart et outfit-billede, hvis jeg altså kan finde mit kamera!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar