mandag den 30. maj 2011

DJÆVLENS REDSKAB = HÅRUDHIVNINGSMASKINE!

Jeg arvede min mors djævleredskab til hårudhivning og tænkte, den skal jeg sgu da prøve! Så jeg lod mine hår gro in like forever!!! (virkelig lang tid)

Men bare ved synet af pakken blev jeg bange, men hey, hende damen på den har det da meget godt, intet smerte der! MEN frygten kunne jeg ikke skjule, så beklagede mig til min familie. Min lillebror hørte min klagen og sagde, at jeg var svag! og så hørte jeg de magiske ord fra hans mund: "Hvis jeg prøver, så gør du det også". HAN GJORDE DET SGU! og så blev jeg også nød til det! Men han tog det meget pænere end jeg ville komme til!

Men se den lige den er så ond!!! Se hvordan den kigger på én med dens små onde udhivningsting!!!



Men jeg gjorde det! Jeg har aldrig i mit liv oplevet så meget smerte (eller...), jeg var nødt til at bide i min tandbørste!!


Resultatet efter overdrevet megen smerte! En smerte som jeg ikke en gang kunne holde ud, så jeg gav op efter 2/3 del af mit ene ben! RØDE PRIKKER!!! AV!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar