onsdag den 25. maj 2011

Fra langt til kort hår

Amalie ♥

WoW!!!!!
Mig med langt hår, det er mærkeligt at se på gamle billeder af mig med langt hår!!
jeg havde ikke noget imod det lange hår, men jeg havde bare brug for forandring! Og det inspirerede mig også at se, at Rihanna klippede sit hår kort! og det så så cool ud! og på efterskolen skulle man jo prøve lidt af, så jeg gik til frisøren med et billede af Rihanna og sagde: "noget lignede det her". Frisøren så lidt fornøjet på mig og sagde: "så skulle der prøves noget nyt!".. Jeg smilede og grinede utrolig nervøst, stadig i tvivl om det var det rigtige at gøre: "JA, jeg har brug lidt spænding i mit liv" :-) og nu ser jeg nogenlunde sådan her ud.



Jeg fortryder virkelig IKKE at jeg klippede håret af. Det er meget mere mig det korte! FRISKHED!! ;-) Jeg kan virkelig opfordrer jer til at prøve ting af med jeres hår, og hvis det ikke går, så gror det jo ud igen.. :-) Livet er for kort til at fortryde noget og det gælder ikke bare hår.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar