onsdag den 25. maj 2011

Lidt rart fra læseferien


K a t j a


E
nd til videre har jeg nydt 'læse'ferien i fulde drag og ikke rørt en eneste bog, udover min teoribog da jeg er igang med at tage kørekort. Der er uden at sige for meget, muligvis gået en smule druk i den, men det er nu også kun sjovt!
Jeg har dog også været et smut i Gentofte og besøge min søde veninde Agnes fra min efterskole- dte var rigtig hyggeligt, vi var ude at gå en lang tur i Bernstorffparken her er et billede af en lille del af parken, vi var så heldige at der var stort springstævne(læs:heste) den dag. så vi fik set en smule af det også, på trods af det var meget svært at finde en plads, der var rigtig mange mennesker!
Ellers har jeg bare hygget og blandt andet været til familie fest hvor vi startede dagen med at gå rundt i den gamle Andels landsby se mere her. Det var rigtig lækkert vejr så jeg blev en smuuule solskoldet. Der spiste vi madpakker og hyggede, derefter tog vi hjem til min faster og grillede. Mums. Senere på aftenen hentede min veninde M fra klassen mig og vi tog til vild fest i Nykøbing. Puha.

Ovenover ser I mine nye ørering som jeg har købt på et loppemarkede for kun 5 kroner, jeg synes de er rigtig fine! Dem er jeg glade for! Jeg havde nemlig en rigtig hyggelig dag igår hvor jeg blev hentet af min veninde Maria og så futtede vi rundt fra loppemarked til loppemarked, vi smuttede dog også lige forbi en Damborg, Boghandler og Matas. På samme loppemarkede som jeg købte øreringene fik jeg senere lokket min far til at købe et bordtennisbord til kun 50,- dét er da et scoop! Jeg forstiller mig at det bringer glæde til min 18 års fødselsdagsfest som snart løber af stablen!
Forleden dag kom jeg hjem fra, ja kan ikke huske hvad jeg havde lavet, men glad det blev jeg- da der lå et postkort og ventede på mig! Det er fra min veninde Emma som lige har været i Paris, heldige asen! ♥ Det var rigtig dejligt med et lille brev. Jeg har nemlig ikke set hende i hvad der føles som tusinde år!  Men heldigvis kommer hun hjem til mig imorgen! Så skal der snakkes, udveksles sladder og hygges!

I
dag har jeg været på glatbane! Look at this shit, det er en video af mig på glatbanen. Åh åh. Det var rigtig skægt og en smule grænseoverskridende, men rigtig fedt! Jeg var afsted sammen med min veninde Josi og Martin som er ret underholdende, så det var en god dag! Nu skal jeg snart til teoriprøve og jeg er meget nervøs, min plan var at få øvet lidt i aften, men den cd jeg skulle bruge, kan jeg ikke få til at virke. Så nu tager jeg den sgu bare på gefühlen! Wish me luck! ♥
-Det var lidt for nu, håber I nyder ferien hvis I da har ferie! Take care!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar