søndag den 8. maj 2011

Lækre sager

K a t j a
Denne skjorte er jeg heeelt forelsket i! Farven er virkelig nice! Så er den gennemsigtig, iih den er bare flot! Den står meget højt på min 'næste-køb liste'! Faktisk synes jeg at bukserne er meget fine til, det gør det til et rigtig blødt outfit, i modsætning til det ellers så populære 'kontrast-look'. Like it!
Der er ikke så meget at sige, de her sko er fucking gorgeous! In love!

Ringen her er noget så smuk! Det er jo kunst, jeg ville elske at gå rundt med dette smukke, smukke stykke kunst på min hånd! Denne ring er jeg sikker på vil kunne redde alle outfits! Jeg er nødt til at eje den! Så koster den kun sølle 149 kroner! Håber meget at jeg snart får taget mig sammen til at købe den!

Egentlig er skjorten her ikke noget vildt, men jeg er ret vild med faconen og faktisk synes jeg også at farven er ret genial hvis den bliver sat sammen med det rigtige. Tænke, tænke- jo den kunne godt passe ind i min garderobe!
 Uh! Jeg faldt pladask for den blå skønhed! Især som den er sat sammen her med den røde nederdel. Men så fik jeg lige tjekket de andre farver også, og iih de er jo også ret så labre!

Alle de lækre ting her er fra Asos.com som btw nok er den hjemmeside der lokker mest når man sidder i en kedelig samfundsfagstime. Siden er det perfekte tidsspild, hokus pokus er der gået et par timer på siden. Men, men det gør ikke så meget når man så finder så fede ting som disse!
-Lige nu sidder jeg og slapper af, jeg havde hele huset fuld af en masse glade unger fra min klasse + tilløbere så jeg har gjort rent og ryddet op hele dagen, inden mine forældre kommer hjem fra ferie nu her lidt senere. Håber I har nydt weekenden, dét har jeg!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar