søndag den 8. maj 2011

Min søndag!

Idag er det mors dag, og derfor har mig og min søster købt denne flotte buket til min mor. 
Jeg synes den er
rigtig fin, farverne er super flotte og jeg er sikker på at den kommer til at stå flot på vores stuebord det næste stykke tid.Min mor blev selvfølgelig rigtig glad for den, og man kunne faktisk ane en lille tåre i øjenkrogen. Ih, det bliver man da helt glad af .


Denne lille seddel satte vi ved bukketten, synes den er meget sød.
Gjorde I noget for jeres mor idag?

Jaa, søndag er nu engang ugens dejligste dag. Hmm .. not.


.
Sådan her ser min seng ud idag. Dejlige lektier, mm, min kalender med ugens planer, læbepomade, vaseline, halls og lommetørklæder.
Det er nemlig sådan er der gik lidt vandkamp i den igår til Katjas party og det gik allermest ud over mig (suk!), så idag da jeg vågnede havde jeg altså næsen fuld af snot og halsen fuld af .. Ja, av. Så min søndag bruges altså i selskab med disse herligheder. Hvordan tilbringer I denne solskinsrige søndag?

Søndagshilsener fra Julie!

1 kommentar:

  1. Iiih hvor hyggeligt! Ja giver dig ret farverne er vildt skønne! Jeg har plukket blomster til min mor, hehe. Imorgen får hun et træ af min bror og jeg- vi kunne ikke nå at få det købt idag :) Men håber hun bliver glad!
    Kyz med z fra Katja

    SvarSlet