tirsdag den 3. maj 2011

MUSiKEN ligger mit hjerte nær!

AmalieJeg vil dele min elskede pladesamling med jer!
Jeg har fundet alle mine plader på loppemarkeder rundt omkring! Jeg er så heldig!




Min fantastiske Savage Rose-plade! jeg købte den for kun 45 kr.!!! det er satan'me vildt! hver gang jeg hører Annisettes stemme bliver jeg....ja... hel sallig! UF!




















Jeg blev så chokeret, da jeg så "bad" på et bod til et loppemarked til 50 kr. En klassisker!















MAN SKAL HA' BILLY HOLIDAY I SIN MUSIKSAMLING!!! DET ER EN USKREVET REGEL!
Hendes stemme er magisk!















RAY CHARLES FANDT JEG SERIØST DEN!!!




















Supertramp er virkelig en god plade jeg har fået fat i her!
Jeg elsker at høre den, jeg bliver virkelig i godt humør hver eneste gang jeg hører den!!! Der er virkelig nogle gode klassiskere på den her! KØB DEN HVIS DU SER DEN!!!




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar