onsdag den 21. september 2011

Fodbold-glæde!

Til fussball-cup i tyskland (det er mig mongolen lige i midten i sort stropbluse)

Fodbold i Barcelona (jeg står som nummer to øverst fra højre)
I dag har jeg været til kamp, og fået at vide at vores træner stopper- han var kørt træt i det, og det samme var jeg og mange andre fra holdet. I dag havde vi så en reserve træner med til kamp, og gud hvor blev jeg lettet da jeg genfandt min fodboldglæde! Jeg har ikke gidet til hverken kamp eller træning de sidste par uger, jeg tænkte at jeg muligvis bare var vokset fra det, men glad det blev jeg da det gik op for mig at jeg bare ikke har haft den rigtige træner. I morgen står den på fodbold til idræt og så står den på skolefodbold, og hvis jeg får lavet samfundsfagsaflevering, ja så står den også på springgymnastik i morgen- stakkels min krop!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar