fredag den 23. september 2011

Storstilet vasketøjs-eventyr!






Jeg synes simpelthen at det så så komisk ud da jeg kom hjem fra skole og hele mit fodboldholds tøj hang og flagrede på vasketøjssnoren :-)
De øverste billeder er min mor der har lavet en sangskjuler til en 50 års fødselsdag som vi skal til i morgen, min mor er simpelthen så skide kreativ, jeg ville ønske jeg havde arvet lidt mere af det!
Forresten så skylder jeg vidst også nogle billeder fra 2.A pigehygge i fredags, de kommer snart, promise!
I dag står den på A'er fest!
Vi tror på ærkesvinet, Porkus Maximus, død ved reformationen, genopstået på 2. året
for at lede A'erne ind i en ny glorværdig og race-ren tid.

Vi forsager matematikerne og alle deres grafer og alle deres ligninger - thi ærkesvinet deler
ikke sit rene blod med de svagere.

Ærkesvin, led os ikke ind i ædru tilstand og fri os fra bund-sjatter og techno-bajere,
men giv os i dag vor daglige ramme og forlad os vore hjerner, som også vi forlader dem.

Thi dit er øllet og sprutten og brækket, i evighed -
A'men!


Fra vores aller første a'er fest for cirka et år siden

Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar