tirsdag den 25. oktober 2011

20 TING

Årh her er tyve ting som jeg virkelig godt ku'!!! De er alle sammen fra H&M's webshop! Iiih, hvor jeg dog godt kunne bruge det hele til min garderobe, jeg er simpelthen så træt af alt mit tøj for tiden! Men guess what, jeg er fattig, fattig, fattig!
Men ikke alt er nedtur- fredag står den på Oktoberfest på gymnasiet, regner dog med at holde mig ædru da jeg jo skal til fucking WHITE SENSATIOOOON om lørdagen! Ved btw ikke hvad jeg skal have på endnu, måske noget hvidt? (Haha)
Torsdag d. 3 tager jeg til Lalandia og er weekenden over med min lille kusine, min faster og Kastania!!! Godt nok er det lidt halvskidt da det er J-dag og der er LOC koncert tæt på hvor jeg bor som jeg havde regnet med jeg skulle til, suk...
Hav en fantastisk blæsende og kold efterårsdag!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar