søndag den 23. oktober 2011

Søndage?

Jeg synes altid at man enten har en helt fantastisk søndag eller en virkelig lortet søndag, jeg har flest af de sidste, muligvis har det noget at gøre med at jeg altid udskyder ALLE lektier og afleveringer til søndag? Måske er det også lidt fordi jeg for det meste har været i byen om lørdagen og derfor har tømmermænd søndag?
men, igår havde jeg virkelig virkelig tømmermænd! Så jeg lå og stenede The City hele dagen, men da klokken var omkring 17.30 stod min søde fantastiske veninde i døren med frysepizza og cola! Seriøst kan man få en bedre veninde?! Det var LIGE hvad jeg havde brug for, så lå vi ellers og grinede over mine bommerter fredag nat. Der var meget at grine af!
Men nu er det søndag............ Søndag, suk.. Min veninde er lige taget afsted og jeg sidder tilbage med tonsvis af afleveringer og cola.... Haha. Magter ingenting, og er ligeved at gå psykisk ned hver gang jeg tænker på at ferien er slut. Fuck.
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar