mandag den 31. oktober 2011

3-0 ! FC Københaaaaaaaaaaaaaaavn ♥





Det her indlæg er jeg lidt bagud med- men billederne er fra i torsdags hvor FCK lammetævede Brøndby 3-0 ! Så jeg var glad, meget glad! Jeg nød aftenen i selskab med de jubelidioter der er på billederne + nogle andre :-) ! Det var en rigtig hyggelig torsdag! Burde så meget lave spansk afleveringe..... og dansk og samfundsfag.... Meeeeeeeeeeeeeeeen magter det ikke rigtigt! Suk.
Lige nu sidder jeg sammen med mine forældre og planlægger vores årlige julefrokost som løber af stablen d. 19 november! Det bliver så skægt! Det er en blanding af mine forældres venner, begge mine brødres venner og mine venner! Det er SÅ sjovt! Og vigtigst af alt er der kirsebærbrændevin, det smager af saftevand- men man bliver så stiv af det! Wuhu! Nå det var alt for i dag!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar