mandag den 31. oktober 2011

SENSATIOOON! - hvordan gør de?

Hun er bare lækker, på den der 'jeg er sexet og jeg ved det' måde!

De er bare fine- fine fine Cult-piger :-)

Læææækker make-up de alle tre har! Til Sensation har man lov til at give den gas!

Hun er bare floooot, og fed stil!


De har bare virkelig fedt tøj på alle sammen, læg mærke til hende til højres sweater, nice!

Og ja...... Så er der så mig, Daniel, Runa og en random Dude! Ligner loort!
 Helt seriøst hvordan gør de det? Alle de smækre mennesker på billederne ovenover! Jeg mener der er 1000 grader i parken, 25.000 mennesker og man danser i otte timer uden stop! Altså- jeg så okay godt ud da jeg tog hjemmefra, flot make-up, glattet hår, hvidt tøj osv- på det her billede, amen, helt svedig, krøllet hår, og intet make-up tilbage! Seriøst hatten af for alle dem der kan se godt ud hele aftenen!
Men- jeg havde det SÅ sjovt! Tror aldrig jeg har danset og svedt så meget i mit liv, men altså alle svedte som svin, så det var ikke så slemt... Men FUCK det var sjovt! Det kunne også mærkes i benene næste dag at man havde danset så meget, er du suuunshine! Men gaaaaaal en fed aften! WUHU!
Nu er jeg også færdig med at spamme jer! Ikke mere Sensation White- hvertfald ikke før til næste år!!!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar