lørdag den 22. oktober 2011

Når alt går galt- tilsæt vodka






Igår stak det vidst helt af! Fy for søren! Jeg kan huske lige præcis INGENTING fra igår! Virkelig! Men ja sjovt var det, eller det tror jeg det var? Hehe. Da jeg vågnede i morges vågnede jeg op til hudafskrabninger på begge albuer og knæ? Øhm what?! Min taske er forsvundet på mystisk vis, jeg har sendt upassende beskeder, og jeg har skændtes med folk jeg ikke kender? Jeg blev væk fra mig selv, drak aaalt for mange shots, kyssede forkerte fyre, tog selvudløser-billeder^ og fjantede med to MEGET søde piger! Jeg fik et lift hjem af en meget sød pige, som jeg ikke kendte? Jeg er faldet ned af en trappe. Jeg brugte alle de penge jeg havde gemt til Sensation. Nå ja, og min mobil ligger stadig ude i en fucking skov! Fuck mit liv.
Nu ligger jeg på min sofa og HELDIGVIS er der The City marathon på MTV! Ville gøre alt for en frysepizza, seriøst!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar