fredag den 25. november 2011

Den søde juletid ♥






Hjemme hos mig er vi så småt gået igang med at pynte op til jul- det er altså liiiidt hyggeligt :-) Jeg sidder herhjemme (PÅ EN FREDAG AFTEN-CALL 911!!!!) og hygger, jeg er ved at være ovenpå igen efter et par dage med sygdom! :-( I morgen håber jeg på at få lavet nogle afleveringer, og ryddet op på mit værelse og så  får jeg lov til at tilbringe hele 2-3 timer med min bedste veninde- wuhu! Vi har ikke set hinanden i tusinde år, sådan er det når vi begge har travlt med skole, lektier, aftaler, sygdom osv.
Nu vil jeg se 'Human Stain' drikke the og hygge på sofaen, sidder også lidt og venter på at Martin kommer og henter mit sygesikringskort- tror han skal prøve at snige en yngre girl ind i byen- gooood luck :-)
Nat nat- kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar