fredag den 25. november 2011

Thoughts

Årh jeg har nu været hjemme fra skole i to en halv dag fordi jeg er syg! - det er KEDELIGT! Ikke at jeg burde kede mig for jeg er virkelig, virkelig mange afleveringer bagud som jeg jo passende kunne bruge tiden på....... Nah, vel?  Jeg dagdrømmer bare om at blive millionær og lykkelig! Det sker sgu nok ikke lige forløbig, måske jeg skulle begynde at spille lotto :-) ?
Nå men altså- jeg har overvejet om jeg skulle begynde at lave nogle indlæg hvor jeg interviewer og tager billeder af nogen og deres klædeskab? Altså feks. deres nyeste tøj, deres ynglingsting, hvordan de selv vil beskrive deres stil, hvem der inspirerer dem, osv osv- kunne det ikke være ret sejt? Det synes jeg, om ikke andet kommer det til at være sjovt for mig at se en masse forskellige klædeskabe og ikke mindst deres indhold :-) !
Jeg tror at jeg for at skabe variation både vil vælge nogen der har en stil der inspirerer mig, forundrer mig, forager mig, gør mig glad, der tiltrækker mig, og sidst med ikke mindst som gør mig nysgerrig? :-) Jaja- det skal nok blive godt- håber jeg :-)
Kyz med z

2 kommentarer:

  1. det lyder fucking nice!! do it man! møs møs, Julie

    SvarSlet
  2. Tihi du er søøøød Julle! Jeg har også kraaaaftige planer om at gøre det, så hpber jeg bare at der er nogen der gider :-)

    SvarSlet