mandag den 14. november 2011

Jeg har ikk' lavet penge- jeg har lavet damer ♫ ♪ ♫ ♪ ♫








Således så min lørdag aften cirka ud! Det var en rigtig rar, fuld og sjov aften i super godt selskab! Vi skulle have været på Harlekin og se KiDD spille- meeeeeen jeg havde jo som sagt min veninde Sofie på besøg fra Albertslund - det er hende den lækre på det øverste billede- og hun havde ikke pas med, og de der dumme dørmænd ville kun godtage pas eller kørekort! Den samme fejl lavede Julie og Amalie! Jeg havde selvf mit kørekort med så jeg kunne sagtens komme ind :-) Nå men vi prøvede at fastholde det sprøde humør og gå et andet sted hen, meeeen det var lidt som om festen var på Harlekin, så ved 1 halv 2 tiden gik vi på McD og så hjem i min venindes lejlighed og sove. (Amalie, Julie og Julies kusine fik deres parents til at hente dem) Ved 6.45 tiden vågner Sofie og jeg- min veninde Kastania som selvf havde fyret den maks af til Kidd kom væltende ind, stang bacardi- så yes tror det havde været en god aften! Fuck uforstående dørmænd! Ja jeg ved godt de bare gør deres arbejde, meeen der er stadig forskel på deres attitude og måden de siger tingene på, og ham der i lørdags, puha han var irriterende!

Da
jeg skulle op i morges var det godt nok tæt på at min dyne ikke ville lade mig gå! For satan da! Men i skole det kom jeg! Nu er jeg bare helt kvæstet! Og jeg har et mål om ihvertfald at få lavet én af de afleveringer jeg er bagud med i dag! Meeeeeeeeen, jeg venter lige til lidt senere- haha!
Kyz med z

1 kommentar: