tirsdag den 15. november 2011

Kolde fødder ..

Hey, hey! Med denne overskrift mener jeg ikke at jeg burde tage varmere strømper på ;) .. Nix, det handler om en frisør-tid. Jeg har bestilt en tid hos en frisør i morgen, til at få farvet hår og klippes, og det glæder jeg mig skam til! Problemet er bare at jeg skal have helfarvet mit hår fra lyst til mørkt, hvilket er et kæmpe kæmpe spring. Nedenunder ses billeder af mit hår nu, og som det tydeligt viser har jeg lyst hår og lange mærke udgroninger, som jeg er rigtig træt af. Mit sidecut er mørkt, og det er min bund også, og jeg er simpelthen færdig med mit afbleg-selv-udgroninger-projekt, som mange gange har resulteret i lettere orange-gult hår, og andet lort .. Så nu vil jeg altså noget helt andet, og en farve der ligner mere min egen mørke leverpostejs-farve. Jeg har glædet mig lige siden jeg bestilte tiden, men nu har jeg altså fået helt utroligt kolde fødder, og er meget i tvivl om jeg ikke bare burde få ordnet udgroningerne til lyst igen. ARG! Jeg har været lyshåret siden jeg var 13 og det er bare meget stort at gå fra helt lyshåret til brunnette, eller omvendt. Kan ikke forestille mig selv med mørkt hår, og derfor er jeg altså skide bange. Hvis I vil kommentere, og få mig til at glæde mig til forandringen og frisørtiden igen, er I meget velkomne!
Nervøse kram fra Julie







1 kommentar:

  1. Lev livet- tag en chance! Du bliver sikkert pisse glad for det! Og hvis du ikke elsker det- så er det bare hår :-) Og det kan ændres igen! :-)
    Og hey- hvorfor gøre sig bekymringer om livet? Ingen overlever det :-)
    Og hey- at vove er at miste fodfæstet et kort øjeblik, ikke at vove er at miste livet :-)
    Kyz med z

    SvarSlet