mandag den 19. december 2011

En mørk nat....

Jeg bliver jagtet af en psykopat aka Sofie!

Findes der noget bedre end gruppekram? Nej vel?

Vild fest

Søde søde Malou og Sebastian
 
Tjek ind tjek ud tjek ind tjek ud

Malou går helt amok på Sebastian fordi hun VIL have frikadeller! (klokken er 2?)

Tja, hvad kan jeg sige- Sofie........ :-)
Efter Milles 18 års tog jeg med hende der Sofie hjem og puttesov, vi fulgtes med Sebastian og Malou til Ishøj station hvor vi blev hentet af Sofies far og Malou og Sebastian fortsatte mod Brøndby. Så jeg vågnede op i A-town og hyggede med Sofie endtil det begyndte at SNE (!!) og jeg blev hentet af min bror :-)
Da jeg kom hjem stod den på 1-års fødselsdag hos min lille nevø, åååårh :-)
I dag har jeg haft fri fra skole fordi min klasse har haft for mange timer, fridag JA TAK. Så har bare hygget, og været på arbejde et par timer..
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar