søndag den 18. december 2011

Lykkelig ♥

Kender I det når man er så glad at man ikke føler at ens krop kan rumme det? Som om man bobler over af glæde? Sådan har jeg det lige nu- jeg har simpelthen haft den bedste weekend! Den har været SÅ fantastisk! Jeg har fået brugt noget utrolig tiltrængt kvalitetstid med nogen mennesker som jeg ser meget sjældent, det er så rart!
Jeg startede weekenden i Gentofte hvor Agnes, Katia og jeg lavede kage, vel og mærke pulver drømmekage med et snert af red bull :-) Hæhæ. Lidt senere på aftenen kom Rasmus og Emil og så blev der ellers snakket, set Waterworld og Brides Maids til den lyse morgen. Eller lys og lys hvertfald til 4-5 stykker om morgenen. SÅ rart! Det er INTET bedre end efterskolebuddies♥ ! Katia havde jeg ikke set i, ja, nærmest et år og Rasmus og Emil have jeg ikke set siden min 18 års i Juli- så det var tiltrængt!

Det der selvudløser, det er ikke lige os.....

Drømmekage med redbull topping, og et hjørne til Katia
Efter alt for lidt søvn vågnede Agnes og jeg op og gik i gang med at gøre os bare nogenlunde præsentable - så begav vi os mod Køge hvor smukke Mille holdt 18års vi skulle være der kl 13 og eftersom det tager lidt over en time at komme fra Gentofte til Ølby hvor hun holdte fødselsdagen havde vi en smule små travlt. Men vi mødtes med Mille, Malou og Sofie (alle fra efterskolen) på Ølby station og så førte Mille os afsted til festlokalet :-) Det var en rigtig rigtig hyggelig aften og så dejligt at se en masse fra efterskolen, især søde Gabriella som jeg ikke havde set i over et år (OVER ET ÅR!!!) det er altså lang tid at være væk fra hinanden når man har boet sammen og har været sammen 24/7 i et år! Men rigtig fed fest, med en masse lækker mad, sange og taler!

Smukke smukke Mille og hendes mor

Kaaaaage

Søde Mille

What to say... Altid charmerende Agnes :-)

En lækker Gabriella ♥

Kaaaaaaaaaaaaaaage!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar