søndag den 18. december 2011

Sygdom og strikning

Hey dejlige læsere!
Nogle gange er man så uheldig at blive ramt af sygdom, hvilket jeg har været hele ugen, først med feber og ondt i halsen, senere kom der en masse bonus-ting oveni såsom svimmelhed, snotnæse og hovedpine...yes yes! Men jeg er ikke typen som spilder tiden med kun at ligge i min seng ,så jeg fik strikket et virkeligt lækkert tørklæde færdigt, som jeg har været igang med i noget tid. Det er strikket med to forskellige slags sort garn noget Akryl garn og noget andet som er lidt plydset og består af 20% uld og resten courtelle på en pind 12 med 50 masker opslået. Derudover er det ikke bare strikket ret eller vrang hele vejen, min mor viste mig hvordan man strikkede patentstrik og det blev så mit første forsøg på det, er ret stolt at mit resultat! :)  

Kys Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar