tirsdag den 6. marts 2012

BOG ANBEFALING


I går gik jeg i gang med denne bog, som jeg gav min mor i fødselsdagsgave i februar. Jeg læste den også færdig i går, en blanding af at jeg læser ret hurtigt og at jeg havde det ret skidt i går gjorde at jeg sad et par timer under dynen og læste, ih det var hyggeligt- men alligevel er jeg lidt sur på mig selv over at jeg læste den så hurtigt, jeg ville ønske at den var længere eller at der var en 2'er hæhæ- nu savner jeg helt at læse. Må snart i gang med en ny bog :-) Nå, men det var rigtig god, og jeg vil anbefale jer at læse den, jeg læste den på dansk, eftersom det var den vi havde her hjemme, men hvis jeg havde valget havde jeg nok læst den på engelsk- synes altid der sker et eller andet med sproget når den bliver oversat :( Men kom i gang - den er goood! Og hvis du ikke er den store læsehest- så er den altså også lavet som film :-) !
God tirsdag!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar