mandag den 12. marts 2012

JEG HAR FÅET ARBEJDE!!!


Der åbner et nyt diskotek lige i nærheden af hvor jeg bor- og eftersom jeg sagde mit gamle job op i påsken sidste år er jeg nu begyndt at synes jeg godt kunne bruge lidt ekstra lommepenge. Jeg har ikke fortrudt at jeg sagde op dengang, det var et lorte sted og det har været virkelig dejligt at holde en pause fra arbejdet i et lille år- men NU skal det være! Derfor var jeg til jobsamtale i søndags, og efter en halv times snak, sagde han jobbet er dit, wooop woop- så sig hej til Frk. Garderobepige! I'm so excited! Diskoteket åbner fredag d. 30 og jeg har første arbejdsdag d. 5 april! Uuuh.. Nå ja, og så holder de da lige medarbejderfest d. 24!!! WOOP WOOP!
Det aller bedste er at jeg skal arbejde sammen med to af mine rigtig gode veninder, nemlig Kast og Benno!! Its going to be legend!
Kyz med z

Ingen kommentarer:

Send en kommentar