torsdag den 19. juli 2012

Anbefaling :)



 Jeg har glemt at tage creme på ;) Så prikkerne er ret slemme :)

Jeg kan helt klart anbefale at bruge epilator,
De første par gange gør sindssyg ondt! Men.. når du har gjort det et par gange, bliver dine hår blødere, og så gør det også mindre ondt - og din hud vender sig også til det :)
Nu virker det bare rigtig godt og jeg har gjort det fast i 5 måneder godt og vel!
 Jeg er virkelig glad for, at jeg er begyndt at bruge epilator.
Hårene kommer først igen 2-3 uger efter, du har hevet dem ud!
Så det er jo noget længere end normal barbering :)
Men forbedr' dig på smerte de første par gange!

Tip
Når du bruger den, er det en god idé at dreje maskinen rundt i cirkelbevægelser
og kører den op og ned af benet imens, så får du nemlig alle hårene med hele med :)

Det er også en god idé at se en film med høj lyd imens, for så fokuserer du ikke på lyden fra epilatoren!
Skide smart :)

Håber, I har det dejligt derude :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar