mandag den 16. juli 2012

Åh gud! Det havde jeg glemt!




Hov hov Amalie!
Jeg har glemt at fortælle om mit nye (første) job! Jeg er blevet rundviser på Dragsholm Slot! Jeg har snart været det i 4 måneder, gud.. som tiden dog flyver :) Jeg nyder det rigtig meget! 
Og det passer perfekt til en travl tøs, som mig, der gerne vil spare op til efter gymnasiet.
Det er stort-set kun i weekender og i ferier :) 
Al min løn går ubeskåret til opsparing, og efter sommerferien vil jeg også lægge 600-700 kr. til side fra min SU. Jeg vil så meget efter gymnasiet, og hvis det skal være muligt for mig at ud-leve min drøm om højskole, rejser og flytte sammen med kæresten, så er jeg simpelthen nød til at spare op allerede nu!
Det går okay, jeg har sparet 6000 (- et eller andet) sammen her efter sommerferien, så det lysner :)
    I er mere end velkomne til at komme forbi og få jer en rundvisning (en lille reklame, hehe). Jeg har personligt rundvisninger:
d, 18 juli: kl. 11.00, 14.30, 16.00
d, 21 juli: kl. 11.00
d, 23 juli: kl. 11.00, 14.30, 16.00
d, 30 juli: kl. 11.00, 14.30, 16.00
Pris: 75 kr. for voksne, 35 kr. for børn
 - kom i god tid :)
Hvis I ikke kan disse dage, er der rundvisninger alle hverdage i sommerferie kl. 11.00, 14.30, 16.00, og i weekenderne er der rundvisninger kl. 11.00, da der er rigtig mange bryllupper, SÅ romantisk! :)  

Jeg håber, I har det dejligt derude <3

Kys & Kram
Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar