søndag den 15. juli 2012

Vig festival med kæresten og min lillesøster :)

 Carpark North fyrede den maks af, da de indtog den store scene :)
 Kæresten prøvede at finde sin feminine side frem, da vi afprøvede nogle parykker :)
 Min lillesøster er skepisk? Men hun endte med at få parykken :) 
 Jeg skulle lige prøve parykken for at vende mig til det lange hår!

 Spleen United
 <3
 Min lillesøster elsker Rasmus Seebach, så vi skrev hans navn i hovedet og fyrede den maks af til koncerten!

 Hun kunne ikke se så meget, så hun skulle bæres under det meste af koncerten ;)
Hun er jo ikke lille mere, men vi klarede det! :)

 Min farlige lillesøster!
 Sød fyr :)
 Standard smil! 
 Min søster laver tænder!
 Hun er så smart!

Min kæreste og jeg fik mine forældres vig festivals billetter, fordi de ikke kunne overskude det alligevel.
Den eneste betingelse, der var, var at vi skulle passe min lillesøster, og da hun er ok-sød (ej...),
så var det en let opgave! 
Det var rigtig hyggeligt, og det var dejligt med noget kvalitets tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar